Նոր հրատարակություն Լույս Է տեսել «Մատենագիրք Հայոց» մատենաշարի Ժէ հատորը Նոր հրատարակություն Նոր հրատարակություն Նոր հրատարակություն Նոր հրատարակություն ՆՈՐ ՀՐԱՏԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ. «ԴԱՐԻ ԿՈՂՈՊՈՒՏԸ. ՀԱՅԵՐԻ ՈՒՆԵԶՐԿՈՒՄԸ ՕՍՄԱՆՅԱՆ ԿԱՅՍՐՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ 1914-1923 ԹԹ.» Նոր հրատարակություն Նոր հրատարակություն Լույս է տեսել Էմմա Կորխմազյանի «Բարձր Հայքի մանրանկարչությունը ԺԱ.-ԺԴ. դդ.» գիրքը Նոր հրատարակություն Նոր հրատարակություն Նոր հրատարակություն Նոր հրատարակություն Նոր հրատարակություն. «Արցախի մանրանկարչական արվեստը» Նոր հրատարակություն. «Պարականոն բնագրեր ու ավանդություններ». Մայքլ Սթոուն Նոր հրատարակություն. «Հին հունական առասպելների արձագանքները հայ միջնադարյան մատենագրության մեջ» Մատենադարանը լույս է ընծայել «Մատենագիրք Հայոց» մատենաշարի ԺԹ հատորը Նոր հրատարակություն Լույս է տեսել Ձեռագրերի Մայր ցուցակի 8-րդ հատորը Լույս է տեսել «Գրիգոր Նարեկացին հայ ձեռագրական արվեստում» գիրքը Լույս Է տեսել «Մատենագիրք Հայոց» Մատենաշարի Ի հատորը Նոր հրատարակություն Լույս է տեսել Կարեն Մաթևոսյանի «Նորավանքի վիմագրերը և հիշատակարանները» գիրքը Լույս է տեսել Աննա Օհանջանյանի «Տօնապատճառ ժողովածու. Մաս Ա.» աշխատությունը Լույս է տեսել Անահիտ Աստոյանի «Բուրսայի նահանգի հայության տնտեսական վիճակը և նյութական կորուստները Հայոց ցեղասպանության տարիներին» ուսումնասիրությունը: Լույս է տեսել Լևոն Խաչիկյանի «Աշխատությունների» երկրորդ հատորը Լույս է տեսել Արփինե Սիմոնյանի «Ոսկանեան Աստուածաշնչի պատկերները» աշխատությունը Նոր հրատարակություն Լույս է տեսել Արսեն Հարությունյանի «Խոր Վիրապ. Պատմությունը, ձեռագրական և վիմագրական ժառանգությունը» աշխատությունը Լույս Է տեսել Քրիստինե Կոստիկյանի «Ցուցակ Մատենադարանի պարսկերեն ձեռագրերի» աշխատությունը Նոր հրատարակություն Լույս է տեսել Գրիգոր Նարեկացու տաղերի, գանձերի ու ներբողների անգլերեն թարգմանությունը «ԲԱՆԲԵՐ ՄԱՏԵՆԱԴԱՐԱՆԻ» N24 Լույս է տեսել Ավետ Ավետիսյանի «Մեսրոպ Խիզանցու «Սուրբ Ծաղիկ» Ավետարանը» ալբոմ-ուսումնասիրությունը Վերահրատարակվել է Սեն Արևշատյանի ուսումնասիրությունը Լույս է տեսել Մատենադարանի աշխատակիցների ևս 3 աշխատություն Հրատարակվել է «Հայոց Ցեղասպանության թեման թատրոնում (1895-2015)» գիրքը Լույս է տեսել «Միքայել անվամբ ԺԷ. դարի երկու գրիչ» գիրքը Լույս է տեսել Հրաչյա Թամրազյանի «Գրիգոր Նարեկացին եվ Նարեկյան դպրոցը» ուսումնասիրության երկրորդ հատորը Նոր հրատարակություն Բանբեր Մատենադարանի N22 Նոր հրատարակություն Լույս է տեսել «Ցուցակ Մատենադարանի եբրայերէն ձեռագրաց» հայերեն-անգլերեն երկլեզու ձեռագրացուցակը

Թվային ռեսուրսներ





Անոնս


Տեսանյութ

ՆՈՐ ՀՐԱՏԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ

  Լույս է տեսել Մատենադարանի գիտաշխատող Արուսյակ Թամրազյանի «Էսսեներ և ուսումնասիրություններ» ժողովածուն։ Ժողովածուն  բովանդակում է «Մարդու կազմության տեսության վերաիմաստավորումը հայ միջնադարյան մեկնողական ավանդույթի մեջ» ուսումնասիրությունը, ինչպես նաեւ էսսեներ։
  Հեղինակը փորձել է վերականգնել մարդու կազմության միջնադարյան տեսությունն ամբողջությամբ՝ ընդգրկելով նրա համատեքստում ձևավորվող  հասկացությունները, խորհրդապատկերները, տարատեսակ զուգահեռումները: Այս համապատկերում դիտարկվում են նաև հարակից ոլորտները՝ երաժշտության այլաբանությունը, տիեզերական խոսքի, մարդու մեջ խտացող բանավոր խոսքի, մարդ-հոգևոր քնարի, աղոթասացության տեսությունները, համասփյուռ ձայնի («ձայնից» մեկնություններ, Հովհան Ոսկեբերանի ճառերը և այլն), տիեզերական գրերի (Գրիգոր Լուսավորիչ, Ոսկեբերան) և այլ թափառող պատկերներ:
  Առանձնահատուկ քննվում է այս տեսությունը վերարծարծող բնագրային միջավայրը՝ աղբյուրների շրջանառության, քաղումների ու վերաշարադրումների ամբողջական պատկերը: Ըստ սրա` վերականգնվում են թարգմանական սկզբնաղբյուրները (Փիլոն Ալեքսանդրացի, Նեմեսիոս Եմեսացի, Գրիգոր Նյուսացի և այլն) հայ մատենագրության մեջ իրենց հետագա արտացոլումներով՝ Եղիշեից մինչև Առաքել Սյունեցի: Այս տեսակետից առաջին անգամ մանրակրկիտ վերլուծության են ենթարկվում Հովհաննես Պլուզ Երզնկացու՝ բնագրային քաղումներից վարպետորեն հյուսված ճառական մեկնությունները:
  Մանրամասն ներկայացված են սաղմոսների՝ հատկապես Ներսես Լամբրոնացու (նաև Վարդան Արևելցու, Գրիգոր Տաթևացու) մեկնությունները, ինչպես նաև հայ մեկնողական միջավայրում տարածում գտած սաղմոսների նախադրությունները կամ «պատճառները»: Այս աղբյուրներում դիտարկվում է մարդու կազմության տեսության տեղադրումը ներքին հայեցապատկերների դաշտում (Սաղմոսարանում նկարագրվող իրադարձությունները մեկնվում են որպես «ներքին» իրողություններ), ինչպես նաև սաղմոսասացության հետ կապվող բաղադրիչների խորհրդաբանությունը (մարդու ձայնը, այն ուղեկցող երաժշտությունը, պարը, երաժշտական գործիքներն ընկալվում են որպես հոգեֆիզիկական գործառույթների ամբողջություն. սրանցով, նաև մարդու մեջ տեղադրված «բնության» շերտերի կցումով իրագործվում է համատիեզերական բանավոր պատարագը):

ՄԱՏԵՆԱԴԱՐԱՆ
Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի
գիտահետազոտական ինստիտուտ



'